نکات مهم انتخاب تالار مراسم ازدواج(قسمت اول)
نوشته شده توسط : سپیده محمدی

یکی از مهم ترین مسايل پیرامون جشن ازدواج انتخاب تالار است.

حداقل از شش ماه قبل باید برای انتخاب تالار خود اقدام کنید و نیاز است بدانید که با ارزیابی چه مسايلی می توان انتخاب درستی داشت، پس با ما همراه باشید.

 

تالار

 

محل مراسم:

تالاربرگزاری جشن باید در موقعیتی باشد که دسترسی برای مهمانان راحت باشد. به هر صورت مهمانان شما باید این مسیر را طی کنند و اگر محل برگزاری عروسی شما خارج از شهر یا در مسیر ترافیک شهری باشد باعث خستگی و کلافگی مهمانان شما می شود.

از سوی دیگر محل برگزاری مراسم باید به آرایشگاه عروس و آتلیه نزدیک باشد زیرا طی کردن مسیر های طولانی باعث آشفتگی و استرس شما می شود و نیاز است که حتما به هر دو این نکات توجه کنید.

 

 

ظرفیت سالن:

 

ظرفیت تالار یا باغ شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم باشد نیاز نیست سالن مراسم شما بزرگ باشد و البته بهتر است سالن شما متناسب با تعداد میهمانان شما باشد چرا که اگر مهمانان شما کم و سالن شما بزرگ باشد  مراسم شما خلوت و بی صفا به نظر می رسد.

متقابلا سالن کوچک حتی اگر تعداد صندلی ها را افزایش دهید باعث هرج ومرج و شلوغی می شود.

 

تالار

 

سقف سالن:

 

به این نکته توجه کنید که سقف سالن شما باید بلند باشد . اگر سقف کوتاه باشد باعث دلگیر و خفه شدن سالن می شود. سقف تالار از نکات مهمی است که باید در هنگام انتخاب تالار به آن توجه کنید.

 

تالار

 

روکش مناسب صندلی ها:

 

حتما با مدیریت تالار هماهنگ کنید که روکش صندلی و رو میزی ها شسته شوند و جدای از بحث نظافت حتما آنها را نگاه کنید که زیبایی بصری داشته باشد.

 

تالار

 

داشتن محیط بازی کودک:

 

تالار ها هم مانند سایر مکان ها باید خدمات رفاهی لازم مانند مهد کودک یا محیط بازی کودکان را دارا باشند چرا که برخی اوقات نیاز است مهمانان وقت را به خود یا عروس و داماد اختصاص دهند و تالار محیط آرامی برای فیلم برداری و اجرای مراسم باشد.

 

تالار

 

داشتن اتاق عقد:

 

تالار

 

یکی دیگر از نکات قابل توجه داشتن اتاق عقد است. چونکه برخی زوج ها ترجیح می دهند مراسم عقد و عروسی در یک روز و با مهمانان هایی متفاوت باشد، پس لازم است تالار دارای اتاق عقد جداگانه باشد.

 

 

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: